Vertalers

Recentelijk namen de mensen van de Franstalige Brusselse website Invest’action met o.m. Michel Collon contact op met mij om bepaalde artikels van mijn blog over te nemen en te vertalen naar het Frans.

Wie denkt daarbij te kunnen helpen en hiervoor voldoende tijd kan vrijmaken kan contact opnemen met de website via het mailadres secretariat@michelcollon.info met vermelding: traduction ndls. Het is uiteraard vrijwilligerswerk, dus zonder vergoeding.

Willy Van Damme

One thought on “Vertalers

  1. Wa schuift da Willy?

    Rudy Putteman
    Antwoord:
    Geen idee, het betekent sommige van mijn teksten naar het Frans vertalen. Als zoiets natuurlijk met mijn teksten doenbaar is. Wie weet. Kijk wel naar het mailadres. Zij vroegen mij om dit aan te passen.
    Willy Van Damme

Geef een reactie

